Бібліотека рулить! Creative-lib: Підкорюємо східну Україну

понеділок, травня 5

Підкорюємо східну Україну

Цьогоріч мені випала можливість вперше відвідати друге за чисельністю населення місто країни - Харків. Я багато чула, що місто саме по собі буденне і сіре, але мої враження від нього залишилися на вищому рівні! А опинилася я у Харкові завдяки проведенню Другої Всеукраїнської школи бібліотечного журналіста, що проходила на базі Харківської державної наукової бібліотеки ім. В. Г. Короленка. Якщо ви досі не знаєте, де можна знайти досвідченого гіда по місту, то я вам підкажу - його з упевненістю можна віднайти у бібліотеці!

Мені та колезі з Києва провели шикарну екскурсію по місту, розповіли його історію та прогуляли наймиловиднішими місцями. Я познайомилася зі спадщиною культового архітектора Харкова - академіка А. Н. Бекетова, чиї споруди не можна оминути оком, бо вони приваблюють своєю величністю і водночас скромністю. Але ніякої одноманітності, і щоб у цьому переконатися потрібно самому це побачити. Архітектурна картка міста - це строгі лінії фасаду з величними скульптурами Атлантів чи причудливою саламандрою) 

Це місто пройняло мене атмосферою спокою та розміреності, я почувалася в ньому дуже комфортно, хоча з орієнтуванням маю неабиякі проблеми:)

В ході прогулянки містом зовсім випадково вдалося познайомитися з місцевими фретками - такими собі домашніми тхориками, а саме з Річардом та його пухнастою сім’єю.

 
За що люблю МС УБА - так це за своїх "сектантів". Колись я детальніше вам розкажу про них))) І у Харкові я побачилася зі своєю гарною подругою Тонею, яка гостинно мене прийняла у себе вдома. 

Також в рамках проведення Школи познайомилися з відомим харківським фотографом Володимиром Оглобліним, який поділився власними фото Магадана й Колими і презентував експонати зі своїх численних професійних подорожей - китовий вус та  гірську породу з Ленських валів.


По закінченню чотирьох днів проведення Школи всі учасники отримали Сертифікати про проходження навчання та я спільно з Вікторією Польовою отримала Диплом за відмінне виконання завдань Школи і створення бюлетню "БібліоМолодь", який можете переглянути за лінком.

Але на цьому мої подорожі Україною не закінчилися ( і з Харкова додому я не потрапила), а про подальші мої мандрівки читайте у найближчих постах.

Подорожуйте, це дарує нові враження)))

2 коментарі:

  1. Замечательные путевые заметки! У меня тоже самые приятные воспоминания о нашей прогулке. Приезжайте ещё в Харьков!
    Виктория Лужанчук

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вікторія, ще раз дякую за екскурсію та той час, який ви нам приділили! Нам дуже мподобалося)

      Видалити