Бібліотека рулить! Creative-lib: Сектанти...хто вони такі та з чим їх їдять)

вівторок, травня 6

Сектанти...хто вони такі та з чим їх їдять)

Так як останнім часом я все частіше стала використовувати це недвозначне слово "сектанти", то відчуваю необхідність пояснити вам хто це такі і чому вони з’явилися у моєму житті. Все почалося наприкінці серпня минулого 2013 року... тоді я дивним чином потрапила у Літню Школу молодого бібліотекаря, яка проходила у ТК "Буковель". Ця Школа стала моїм дебютом на бібліотечній ниві і з неї почалися всі мої подорожі Україною та дуже, ну дуже!!! гарні дружні відносини)

Так от, саме про школу ви можете прочитати на блозі моєї бібліотеки і переглянувши відео від однієї з учасниць, тому на цьому зациклюватися не будемо. Головне - що щось у моїй голові перемкнуло і після тих недоспаних за роботою (і не тільки) ночей я вже не могла дивитися на світ по-старому...

З тих пір я почала активно займатися робою в Молодіжній секції Української бібліотечної асоціації (МС УБА) і з недавнього часу займаю посаду заступника голови секції. Ми разом відвідуємо конференції, заходи УБА та всі можливі Школи і тренінги. Це величезні потоки корисної інформації на професійну тематику, які допомагають не лише у роботі, а й у особистісному розвитку. Але мова не про це)

Справа у людях..."сектанти" - це учасники молодіжної секції, звідси й похідне від слова. У нас своя регілія - книги і читання у всіх його проявах і різновидах. Це люди, які мають на меті спільну справу і роблять усе, щоб її досягти! Але окрім професійного потенціалу вони мають сильний внутрішній стержень, кожен з них цікава особистіть і неймовірний друг! Разом ми можемо вирішити будь-яке питання, реалізувати найбожевільнішу ідею. 

Сектанти тепер - частина моїх буднів, без їхньої участі не проходить ні один день мого життя) Вони мене надихають і підтримують, вислухають і допоможуть. Ось такі гарні люди працюють у бібліотеках!

І найбільший плюс - я маю змогу відвідати мало не кожен закуток України, бо там у мене є улюблений сектант, який допоможе з житлом і дозвіллям!

І якщо ви молодий бібліотекар, і досі не в секті - тоді ми запрошуємо до себе, бо тут клондайк шалених ідей, нестримного драйву і гарних спогадів.


Дякую, сектанти, за кожну нашу зустріч і всі ваші посмішки, ви спонукаєте до дій і самі не стоїте на місці!


Немає коментарів:

Дописати коментар